Το κατάστημα ITsmart χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήστη. Τα cookies που χρησιμοποιούμε είναι ασφαλή και χρησιμοποιούνται για να υποστηρίζουν τεχνικά την ιστοσελίδα. Με τη χρήση της ιστοσελίδας μας συναινείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τηνΠολιτική Cookies.Συμφωνώ
Η εγγραφή στο ITsmart είναι απαραίτητη μόνο εφόσον θέλετε να αγοράσετε κάποιο προϊόν. Μπορείτε ως απλός επισκέπτης να περιηγηθείτε στα προϊόντα μας από το μενού με τις κατηγορίες, να κάνετε αναζητήσεις κλπ. Μάλιστα οι επισκέπτες έχουν καλάθι αγορών, ώστε ακόμα και χωρίς να έχετε κάνει εγγραφή, μπορείτε να βάλετε κάποιο προϊόν στο καλάθι σας. Τα αντικείμενα του καλαθιού αγορών σας ως επισκέπτη συνεχίζουν να βρίσκονται στο καλάθι σας αν εγγραφείτε και συνδεθείτε.
Οι τιμές που εμφανίζονται στο e-shop ITsmart συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α.
Πώς μπορώ να περιηγηθώ στη σελίδα σας;
Το e-shop ITsmart σχεδιάστηκε ώστε να είναι εύχρηστο και γι αυτό φέρει τα καθιερωμένα χαρακτηριστικά των μοντέρνων ιστοσελίδων. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να κάνετε κλικ στο λογότυπό μας, επάνω αριστερά για να βρεθείτε στην αρχική σελίδα. Στα αριστερά υπάρχει μενού με τις κατηγορίες και υποκατηγορίες των προϊόντων μας, ενώ μπορείτε να τα εμφανίσετε και με χρονική σειρά που διατέθηκαν αρχικά στο ITsmart από το κουμπί Νέα προϊόντα ή να δείτε τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά από το κουμπί Προσφορές. Τέλος, από τις επιλογές στο πάνω μέρος της σελίδας μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας, να αλλάξετε νόμισμα στο οποίο θα εμφανίζονται οι τιμές των προϊόντων ή να αναζητήσετε συγκεκριμένα προϊόντα κάνοντας κλικ στη Σύνθετη αναζήτηση. Εάν δυσκολεύεστε να εξοικειωθείτε, μπορείτε να διαβάσετε και τη σελίδα με τη Βοήθεια.
Τί είναι το καλάθι αγορών;
Όπως συμβαίνει και σε πολλά συμβατικά καταστήματα, καθώς περιηγείστε στα προϊόντα μας, εάν κάποιο σας αρέσει, μπορείτε να το τοποθετήσετε σε ένα εικονικό καλάθι αγορών. Μπορείτε να συνεχίσετε να τοποθετείτε προϊόντα σε αυτό, να αφαιρέσετε κάποιο εάν το μετανιώσετε, ή να αλλάξετε την ποσότητα. Όταν αποφασίσετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, τότε θα πρέπει να πληρώσετε για τα αντικείμενα του καλαθιού αγορών, όπως δηλαδή συμβαίνει και σε πολλά συμβατικά καταστήματα, για παράδειγμα ένα super market. Ακόμα και εάν δεν έχετε συνδεθεί, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το καλάθι αγορών και τα αντικείμενά του θα μεταφερθούν στο κανονικό καλάθι αγορών με το που συνδεθείτε. Εάν φύγετε από την ιστοσελίδα, τότε το καλάθι του επισκέπτη θα αδειάσει, ενώ τα αντικείμενα του καλαθιού αγορών σας αν έχετε συνδεθεί και φύγετε, ξαναεμφανίζονται την επόμενη φορά που θα συνδεθείτε.
Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;
Για να κάνετε μια παραγγελία ηλεκτρονικά θα χρειαστεί αρχικά να εγγραφείτε στη σελίδα μας. Καθώς βλέπετε τα προϊόντα μας, μπορείτε να τα τοποθετείτε στο καλάθι αγορών. Όταν αποφασίσετε ότι είστε έτοιμοι και έχετε βρει όλα τα προϊόντα που χρειάζεστε, μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία επιλέγοντας τρόπο αποστολής, τρόπο πληρωμής και επιβεβαιώνοντας την παραγγελία. Εναλλακτικά, μπορείτε να δώσετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας, στο τηλέφωνο 2109760044.
Πώς θα βρω ένα προϊόν;
Μπορείτε να περιηγηθείτε στα προϊόντα μας με διαφορετικούς τρόπους. Στα αριστερά της σελίδας εμφανίζονται οι κατηγορίες των προϊόντων. Εάν κάνετε κλικ σε μία από αυτές, θα δείτε τα προϊόντα αυτής της κατηγορίας, σε σελίδες ανά δώδεκα. Κάποιες κατηγορίες περιέχουν υποκατηγορίες, οι οποίες εμφανίζονται όταν επιλέξετε την κατηγορία. Μπορείτε επίσης να δείτε όλα τα προϊόντα μας από το πιο πρόσφατο προς το πιο παλιό, πατώντας το κουμπί Νέα προϊόντα. Τέλος, μπορείτε να κάνετε κάποια αναζήτηση με συγκεκριμένες λέξεις, φράσεις ή κωδικό προϊόντος, με συγκεκριμένο εύρος τιμής ή συγκεκριμένο κατασκευαστή, πατώντας στην επιλογή Σύνθετη αναζήτηση στο επάνω μέρος της σελίδας.
Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά;
Η πολιτική μας είναι να κρατάμε χαμηλά τις τιμές των προϊόντων μας και αυτό σημαίνει ότι το κόστος των μεταφορικών πρέπει επίσης να είναι χαμηλό.
Για παραγγελίες έως δύο κιλά, χρεώνουμε 3 ευρώ για αποστολή με Γενική Ταχυδρομική ή δικό μας μέσο, ενώ για κάθε επιπλέον κιλό, η χρέωση είναι 1 ευρώ.
Ειδικότερα για το λεκανοπέδιο Αττικής, το κόστος των μεταφορικών για παραγγελίες βάρους από 7 έως 200 κιλά με την εταιρεία All-Around courier, κυμαίνεται από 7 έως 13 ευρώ. Η επιλογή αποστολής με All-Around courier εμφανίζεται αυτόματα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, ανάλογα με την περιοχή σας.
Εάν το συνολικό ποσό της παραγγελίας είναι 300 ευρώ ή παραπάνω, τότε αποστέλλουμε την παραγγελία σας δωρεάν πανελλαδικά. Για παραγγελίες μεγάλου βάρους, τα δωρεάν μεταφορικά αφορούν την εμπορευματική μεταφορά με Γενική Ταχυδρομική (θα πρέπει να παραλάβετε την παραγγελία σας από το τοπικό γραφείο της Γενικής Ταχυδρομικής).
Τα έξοδα αποστολής με ΕΛΤΑ για το εξωτερικό, ποικίλουν ανάλογα με το βάρος και τη χώρα προορισμού.
Σε κάθε περίπτωση, διατηρούμε το δικαίωμα να χρεώσουμε το πραγματικό κόστος των μεταφορικών, εφόσον αυτό υπερβαίνει κατά πολύ τα ανωτέρω ποσά, και φυσικά μόνο κατόπιν ενημέρωσης του πελάτη.
Συνεργάζομαι με εταιρία courier, μπορώ να χρεωθώ τα μεταφορικά από αυτήν;
Εάν επιθυμείτε, είναι δυνατόν να σας στείλουμε την παραγγελία σας με δική σας χρέωση των μεταφορικών, με την εταιρία courier που συνεργάζεστε. Σε αυτή την περίπτωση, δεν είναι δυνατόν να πληρώσετε για την παραγγελία σας με αντικαταβολή. Εναλλακτικά, μπορείτε να δώσετε εντολή αγοράς στην εταιρεία courier της επιλογής σας ή να χρησιμοποιήσετε κάποιον άλλο τρόπο πληρωμής, όπως π.χ. κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή πιστωτική/χρεωστική/προπληρωμένη κάρτα.
Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημά σας;
Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημά μας, χωρίς να χρεωθείτε μεταφορικά. Η διεύθυνσή μας είναι Αρτέμωνος 123, Δάφνη. Εάν πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά και επιλέξετε παραλαβή από το κατάστημα, θα ειδοποιηθείτε μόλις τα προϊόντα της παραγγελίας σας είναι διαθέσιμα προς παραλαβή.
Σε περίπτωση που δεν έχετε πραγματοποιήσει παραγγελία και επιθυμείτε να έρθετε στο κατάστημα να αγοράσετε απευθείας κάποιο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε προηγουμένως μαζί μας ώστε να σας ενημερώσουμε αν το προϊόν που σας ενδιαφέρει είναι διαθέσιμο και να το δεσμεύσουμε για εσάς μέχρι να έρθετε να το παραλάβετε.
Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Προσπαθούμε πάντα να αποστέλλουμε τις παραγγελίες άμεσα ή την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα, εφόσον τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα στο κατάστημά μας. Για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μπορείτε να συμβουλεύεστε τη σχετική ένδειξη διαθεσιμότητας που υπάρχει στη σελίδα κάθε προϊόντος στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ή να επικοινωνείτε μαζί μας για τυχόν διευκρινίσεις. Η ένδειξη διαθεσιμότητας αναφέρει το χρονικό διάστημα κατά το οποίο το προϊόν αναμένεται να παραληφθεί στο κατάστημα ώστε να περάσετε να το παραλάβετε από την έδρα μας ή να σας το αποστείλουμε.
Επομένως, για να υπολογίσετε το χρόνο κατά τον οποίο θα παραλάβετε τα προϊόντα στα χέρια σας, θα πρέπει να συνυπολογίσετε τόσο την ένδειξη διαθεσιμότητας του προϊόντος όσο και το χρονικό διάστημα μεταφοράς των προϊόντων με τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών ή το ταχυδρομείο, σε περίπτωση που επιθυμείτε αποστολή της παραγγελίας στο χώρο σας.
Οι διαθεσιμότητες των προϊόντων ενημερώνονται συνεχώς, σχεδόν σε πραγματικό χρόνο και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι ενδείξεις διαθεσιμότητας να είναι στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων σωστές. Επειδή όμως πρόκειται για μια αυτοματοποιημένη διαδικασία η οποία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από την ακρίβεια των πληροφοριών που μας αποστέλλουν οι προμηθευτές μας σχετικά με τα αποθέματά τους, υπάρχει πάντοτε η περίπτωση να αναγράφεται λανθασμένη ένδειξη διαθεσιμότητας σε κάποιο προϊόν.
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι τελικά διαθέσιμο ή αναμένεται να καθυστερήσει για οποιοδήποτε λόγο πέραν της ένδειξης διαθεσιμότητας που αναγραφόταν στην ιστοσελίδα μας κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά.
Μετά την αποστολή της παραγγελίας σας, θα ενημερωθείτε μέσω e-mail ή/και μηνύματος στο κινητό σας τηλέφωνο για την επιτυχή αποστολή της παραγγελίας σας και τον αριθμό αποστολής της, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της μέχρι να φτάσει σε εσάς μέσα από τις σχετικές ιστοσελίδες της Γενικής Ταχυδρομικής ή των ΕΛΤΑ, ανάλογα με τον τρόπο αποστολής που επιλέξατε. Εάν η παραγγελία σας αφορούσε προϊόν με μεγάλο όγκο και βάρος με αποτέλεσμα η παραγγελία σας να αποσταλεί με μεταφορική εταιρεία, στο ενημερωτικό μήνυμα θα συμπεριλαμβάνονται η επωνυμία και το τηλέφωνο της μεταφορικής εταιρείας ώστε να μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της εάν χρειαστεί συνεννόηση για την παράδοση.
Παραγγελίες που αποστέλλονται με courier (Γενική Ταχυδρομική) παραδίδονται στις μεγάλες πόλεις και τις γύρω περιοχές τους την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ενώ σε πιο απομακρυσμένες περιοχές παραδίδονται σε 2 εργάσιμες ημέρες. Σε ορισμένα νησιά και δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες περιοχές η παράδοση γίνεται στις περισσότερες περιπτώσεις εντός 1-3 εργάσιμων ημερών ή και περισσότερο για συγκεκριμένες ιδιαίτερα απομακρυσμένες περιοχές ή νησιά που δεν έχουν συχνή ακτοπλοϊκή σύνδεση.
Παραγγελίες που αποστέλλονται με τα ΕΛΤΑ παραδίδονται συνήθως εντός 2-5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αποστολής τους ή και σε μεγαλύτερο διάστημα για πολύ απομακρυσμένες περιοχές ή ορισμένα νησιά. Σε περίπτωση που επιλέξετε αποστολή με ΕΛΤΑ, ο ταχυδρόμος στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα παραδώσει την παραγγελία στο χώρο σας αλλά θα σας αφήσει ειδοποιητήριο για να περάσετε να παραλάβετε με την ταυτότητά σας την παραγγελία σας από το τοπικό σας ταχυδρομείο.
Σε κάθε περίπτωση, δεν ευθυνόμαστε για καθυστερήσεις που οφείλονται στη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών ή μεταφορική εταιρεία, στα Ελληνικά Ταχυδρομεία ή σε εξωγενείς παράγοντες. Εάν προκύψει όμως πρόβλημα με την παραλαβή της παραγγελίας σας από τις εταιρείες μεταφορών παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να το επιλύσουμε.
Δεν είμαι σίγουρος ότι ολοκληρώθηκε η παραγγελία μου.
Μετά την τοποθέτηση των προϊόντων στο καλάθι αγορών, ακολουθεί η διαδικασία της ολοκλήρωσης της παραγγελίας. Αυτή αποτελείται από τα εξής βήματα:
1. Επιλογή τρόπου αποστολής. Σε αυτό το σημείο μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο αποστολής και άλλη διεύθυνση αποστολής.
2. Επιλογή τρόπου πληρωμής. Σε αυτό το σημείο μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής και άλλη διεύθυνση αποστολής του παραστατικού.
3. Επιβεβαίωση. Αυτό είναι το τελευταίο βήμα, όπου εμφανίζονται όλα τα στοιχεία της παραγγελίας ώστε να την επιβεβαιώσετε. Ελέγξτε προσεκτικά τα στοιχεία που έχουν καταχωρηθεί και πατήστε το κουμπί "επιβεβαίωση" ώστε να καταχωρηθεί η παραγγελία σας. Παρακαλούμε σημειώστε ότι μόνο εφόσον πατήσετε το κουμπί "επιβεβαίωση" θα καταχωρηθεί η παραγγελία σας.
Εάν έχετε επιλέξει να πληρώσετε με PayPal ή πιστωτική/χρεωστική/προπληρωμένη κάρτα Visa, Mastercard ή Maestro, αμέσως μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας θα μεταφερθείτε στις ασφαλείς ιστοσελίδες πληρωμών του PayPal ή της Eurobank, όπου θα πρέπει να ολοκληρώσετε την πληρωμή. Εάν δεν πραγματοποιήσετε την πληρωμή, η παραγγελία σας δεν θα ολοκληρωθεί κανονικά.
Για να σιγουρευτείτε για την κατάσταση της παραγγελίας σας, καθώς και όλων των προηγουμένων παραγγελιών σας, μπορείτε εφόσον έχετε συνδεθεί να πατήσετε στο κουμπί Λογαριασμός και μετά στην επιλογή Προβολή των παραγγελιών μου, για να δείτε όλο το ιστορικό των παραγγελιών σας. Κάνοντας κλικ σε μία παραγγελία, θα δείτε όλες τις λεπτομέρειές της.
Έχω ολοκληρώσει την παραγγελία μου, αλλά θέλω να προσθέσω κάποιο προϊόν.
Εφόσον ολοκληρώθηκε η παραγγελία, το καλάθι αγορών σας έχει αδειάσει και έχετε χρεωθεί τα μεταφορικά έξοδα. Εάν κάνετε νέα παραγγελία, θα χρεωθείτε και δεύτερη φορά με τα μεταφορικά έξοδα. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε σε αυτή την περίπτωση είναι να μας ειδοποιήσετε, στέλνοντάς μας ένα μήνυμα πατώντας το κουμπί Επικοινωνία, ή να μας τηλεφωνήσετε στο 2109760044.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Εφόσον δεν έχει ήδη αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε στέλνοντάς μας μήνυμα πατώντας το κουμπί Επικοινωνία ή καλώντας μας στο 2109760044.
Εάν έχετε ήδη πληρώσει για την παραγγελία σας, τα χρήματα θα σας επιστραφούν σε διάστημα λίγων ημερών με αντιλογισμό της χρέωσης στην πιστωτική/χρεωστική/προπληρωμένη σας κάρτα, με refund της πληρωμής σας στο Paypal ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει.
Πώς μπορώ να ξέρω σε ποιό στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
Με την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο email που θα επιβεβαιώνει την καταχώρηση της παραγγελίας σας στο σύστημά μας. Στη συνέχεια η παραγγελία θα ελεγχθεί από κάποιο εκπρόσωπο του καταστήματος, ο οποίος θα την επεξεργαστεί και εάν χρειαστεί θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω email για τυχόν διευκρινίσεις ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο λάθος στα στοιχεία σας ή στη διαθεσιμότητα ή την τιμή κάποιου προϊόντος που συμπεριλαμβάνεται στην παραγγελία σας.
Κατά την αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε σχετικό ενημερωτικό email ή/και SMS με τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας σας, ώστε να παρακολουθείτε την πορεία του πακέτου σας μέχρι την επιτυχή παράδοσή του στα χέρια σας.
Εάν για οποιονδήποτε άλλο λόγο χρειαστεί επίσης να ενημερωθείτε, θα σας στείλουμε e-mail ή θα σας τηλεφωνήσουμε.
Η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει
Όταν αποστείλουμε την παραγγελία σας, σας ενημερώνουμε με e-mail ή/και SMS (εφόσον έχετε καταχωρήσει το κινητό σας), στα οποία αναγράφουμε τον αριθμό αποστολής των ΕΛΤΑ ή της Γενικής Ταχυδρομικής. Έχοντας τον αριθμό αποστολής, μπορείτε να ενημερωθείτε για την κατάσταση της αποστολής στην κεντρική σελίδα της Γενικής Ταχυδρομικής ή στη σελίδα track&trace των ΕΛΤΑ. Εάν η παραγγελία σας έχει καθυστερήσει, είναι καλό να μας ενημερώσετε πατώντας το κουμπί Επικοινωνία, ώστε να το διερευνήσουμε.
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;
Αν παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, μπορείτε να μας το επιστρέψετε ώστε να σας το αντικαταστήσουμε, ή να πάρετε τα χρήματά σας πίσω (με δική σας επιλογή).
Μπορείτε επίσης εφόσον το επιθυμείτε να επιστρέψετε μη ελαττωματικό προϊόν το οποίο δεν έχει χρησιμοποιηθεί και δεν έχει αποσφραγισθεί η συσκευασία του ώστε να αγοράσετε κάποιο άλλο προϊόν ή να ζητήσετε να σας επιστραφούν τα χρήματα.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις επιστροφές προϊόντων, παρακαλούμε ανατρέξτε στην ενότητα "Επιστροφές" της σελίδας "Αποστολές και επιστροφές".
Με ποιόν τρόπο μπορώ να πληρώσω;
Μπορείτε να μας πληρώσετε με μετρητά στην έδρα μας, με αντικαταβολή (πληρωμή του αντιτίμου της παραγγελίας σας στον διανομέα κατά την παράδοσή της), με κατάθεση σε τραπεζικό μας λογαριασμό, με πιστωτική/χρεωστική/προπληρωμένη κάρτα, μέσω του λογαριασμού σας στο PayPal ή να μας στείλετε χρήματα μέσω της υπηρεσίας μεταφοράς χρημάτων της Western Union.
Αναλυτικότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε πατώντας στους Τρόπους πληρωμής.
Ποιές πιστωτικές κάρτες δέχεστε;
Δεκτές γίνονται πληρωμές με πιστωτική/χρεωστική/προπληρωμένη κάρτα Visa, Mastercard ή Maestro εκδόσεως οποιασδήποτε τράπεζας, μέσω του ασφαλούς συστήματος πληρωμών της Eurobank. Επίσης, μπορείτε να πληρώσετε με κάρτα American Express μέσω του ασφαλούς συστήματος πληρωμών Paypal.
Οι πληρωμές με κάρτα πραγματοποιούνται στους ασφαλείς ιστοτόπους της Eurobank ή της Paypal Inc., για λόγους ασφάλειας των συναλλαγών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι δεν κοινοποιούνται στην εταιρεία μας στοιχεία πιστωτικών καρτών των πελατών.
Θέλω να πληρώσω με πιστωτική/χρεωστική/προπληρωμένη κάρτα, αλλά δεν έχω λογαριασμό στο PayPal ή στη Eurobank
Δεν απαιτείται να διατηρείτε λογαριασμό στο PayPal ή στη Eurobank για να πληρώσετε με την κάρτα σας.
Εάν επιλέξετε τρόπο πληρωμής "Πληρωμή με Visa, Mastercard ή Maestro", μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα μεταφερθείτε στον ασφαλή ιστότοπο της Eurobank για να πραγματοποιήσετε την πληρωμή του αντιτίμου της παραγγελίας σας με χρέωση της πιστωτικής/χρεωστικής/προπληρωμένης σας κάρτας Visa, Mastercard ή Maestro εκδόσεως οποιασδήποτε τράπεζας.
Εάν επιλέξετε πληρωμή με κάρτα American Express μέσω του PayPal, μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα του PayPal, όπου έχετε δύο επιλογές: Είτε να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας (εφόσον διαθέτετε), είτε να πληρώσετε απευθείας εισάγοντας τα στοιχεία της κάρτας σας χωρίς να δημιουργήσετε λογαριασμό στο Paypal.
Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω κάρτας;
Οι πληρωμές που δεχόμαστε μέσω πιστωτικών καρτών διεξάγονται μέσω της Eurobank και της Paypal Inc. στους ασφαλείς (SSL) δικτυακούς τόπους πληρωμών των εταιρειών αυτών. Η συναλλαγή ολοκληρώνεται εκεί και τα στοιχεία της κάρτας σας δεν κοινοποιούνται καθόλου στην εταιρεία μας, εκμηδενίζοντας έτσι τον κίνδυνο διαρροής τους.
Μπορώ να αγοράσω ένα προϊόν με δόσεις;
Προς το παρόν, το κατάστημά μας δεν υποστηρίζει πληρωμή με δόσεις.
-->
Δικαιούμαι μειωμένο Φ.Π.Α. λόγω της περιοχής διαμονής μου. Θα πρέπει να πληρώσω παραπάνω;
Για να τιμολογηθεί η παραγγελία σας με το μειωμένο Φ.Π.Α., θα πρέπει να το δικαιούστε λόγω του τόπου διαμονής σας, να αποστείλουμε την παραγγελία σε αυτή τη διεύθυνση και να εκδοθεί τιμολόγιο χονδρικής πώλησης (όχι απόδειξη λιανικής).