Γλώσσες:

Greek/ΕλληνικάEnglish/Αγγλικά

Νομίσματα:

Euro (€) US Dollar ($) Pound (£)

Περιεχόμενα καλαθιού:
0 προϊόντα


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ


ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

CyberPower Intelligent LCD CP1350EAVRLCD 1350VA Line Interactive UPS





CyberPower Intelligent LCD CP1350EAVRLCD 1350VA Line Interactive UPS





186,00€

220,00€

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Πρέπει υποχρεωτικά να κάνω εγγραφή;

Η εγγραφή στο IT smart είναι απαραίτητη μόνο εφόσον θέλετε να αγοράσετε κάποιο προϊόν. Μπορείτε ως απλός επισκέπτης να περιηγηθείτε στα προϊόντα μας από το μενού με τις κατηγορίες, να κάνετε αναζητήσεις κλπ. Μάλιστα οι επισκέπτες έχουν καλάθι αγορών, ώστε ακόμα και χωρίς να έχετε κάνει εγγραφή, μπορείτε να βάλετε κάποιο προϊόν στο καλάθι σας. Τα αντικείμενα του καλαθιού αγορών σας ως επισκέπτη συνεχίζουν να βρίσκονται στο καλάθι σας αν εγγραφείτε και συνδεθείτε.
Οι τιμές που εμφανίζονται στο e-shop IT smart συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α. Στους επισκέπτες εμφανίζεται το κανονικό ποσοστό Φ.Π.Α. που αντιστοιχεί στο προϊόν. Οι πελάτες εκτός Ελλάδος δικαιούνται να μην πληρώνουν Φ.Π.Α. Εάν βρίσκεστε εκτός Ελλάδος, θα πρέπει να εγγραφείτε ώστε να βλέπετε τις τιμές χωρίς Φ.Π.Α.


Πώς μπορώ να περιηγηθώ στη σελίδα σας;

Το e-shop IT smart σχεδιάστηκε ώστε να είναι εύχρηστο και γι αυτό φέρει τα καθιερωμένα χαρακτηριστικά των μοντέρνων ιστοσελίδων. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να κάνετε κλικ στο λογότυπό μας, επάνω αριστερά για να βρεθείτε στην αρχική σελίδα. Στα αριστερά υπάρχει μενού με τις κατηγορίες και υποκατηγορίες των προϊόντων μας, ενώ μπορείτε να τα εμφανίσετε και με χρονική σειρά που διατέθηκαν αρχικά στο IT smart από το κουμπί Νέα προϊόντα. Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας, να αλλάξετε νόμισμα ή να αναζητήσετε συγκεκριμένα προϊόντα κάνοντας κλικ στη Σύνθετη αναζήτηση. Εάν δυσκολεύεστε να εξοικειωθείτε, μπορείτε να διαβάσετε και τη σελίδα με τη Βοήθεια.


Τί είναι το καλάθι αγορών;

Όπως συμβαίνει και σε πολλά συμβατικά καταστήματα, καθώς περιηγείστε στα προϊόντα μας, εάν κάποιο σας αρέσει, μπορείτε να το τοποθετήσετε σε ένα εικονικό καλάθι αγορών. Μπορείτε να συνεχίσετε να τοποθετείτε προϊόντα σε αυτό, να αφαιρέσετε κάποιο εάν το μετανιώσετε, ή να αλλάξετε την ποσότητα. Όταν αποφασίσετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, τότε θα πρέπει να πληρώσετε για τα αντικείμενα του καλαθιού αγορών, όπως δηλαδή συμβαίνει και σε πολλά συμβατικά καταστήματα, για παράδειγμα ένα super market. Ακόμα και εάν δεν έχετε συνδεθεί, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το καλάθι αγορών και τα αντικείμενά του θα μεταφερθούν στο κανονικό καλάθι αγορών με το που συνδεθείτε. Εάν φύγετε από την ιστοσελίδα, τότε το καλάθι του επισκέπτη θα αδειάσει, ενώ τα αντικείμενα του καλαθιού αγορών σας αν έχετε συνδεθεί και φύγετε, ξαναεμφανίζονται την επόμενη φορά που θα συνδεθείτε.


Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;

Για να κάνετε μια παραγγελία, θα χρειαστεί αρχικά να εγγραφείτε στη σελίδα μας. Καθώς βλέπετε τα προϊόντα μας, μπορείτε να τα τοποθετείτε στο καλάθι αγορών. Όταν αποφασίσετε ότι είστε έτοιμοι και έχετε βρει όλα τα προϊόντα που χρειάζεστε, μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία επιλέγοντας τρόπο αποστολής, τρόπο πληρωμής και επιβεβαιώνοντας την παραγγελία.


Πώς θα βρω ένα προϊόν;

Μπορείτε να περιηγηθείτε στα προϊόντα μας με διαφορετικούς τρόπους. Στα αριστερά της σελίδας εμφανίζονται οι κατηγορίες των προϊόντων. Εάν κάνετε κλικ σε μία από αυτές, θα δείτε τα προϊόντα αυτής της κατηγορίας, σε σελίδες ανά έξι. Κάποιες κατηγορίες περιέχουν υποκατηγορίες, οι οποίες εμφανίζονται όταν επιλέξετε την κατηγορία. Μπορείτε επίσης να δείτε όλα τα προϊόντα μας από το πιο πρόσφατο προς το πιο παλιό, πατώντας το κουμπί Νέα προϊόντα. Τέλος, μπορείτε να κάνετε κάποια αναζήτηση με συγκεκριμένες λέξεις, φράσεις ή κωδικό προϊόντος, με συγκεκριμένο εύρος τιμής ή συγκεκριμένο κατασκευαστή, πατώντας στην επιλογή Σύνθετη αναζήτηση στο επάνω μέρος της σελίδας.


Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά;

Η πολιτική μας είναι να κρατάμε χαμηλά τις τιμές των προϊόντων μας και αυτό σημαίνει ότι το κόστος των μεταφορικών πρέπει επίσης να είναι χαμηλό.

Εάν το συνολικό ποσό της παραγγελίας είναι 80 ευρώ ή παραπάνω, τότε αποστέλλουμε την παραγγελία δωρεάν.

Επίσης, επιλέγοντας πληρωμή με αντικαταβολή, δεν θα χρεωθείτε επιπλέον έξοδα για την υπηρεσία αντικαταβολής.

Εάν η διεύθυνση παράδοσης είναι εντός νομού Αττικής, για τις περισσότερες περιοχές χρεώνουμε 4 ευρώ για αποστολή με ΕΛΤΑ και 5 ευρώ για αποστολή με Γενική Ταχυδρομική, ανεξάρτητα από το μέγεθος και το βάρος.
Σε συγκεκριμένες περιοχές της Αθήνας, π.χ. Δάφνη, Ηλιούπολη, Γλυφάδα, Νέο Ηράκλειο, Μεταμόρφωση κ.ά. (εξαρτάται από τον Ταχυδρομικό Κώδικα) προσφέρουμε δωρεάν αποστολή της παραγγελίας σας ανεξαρτήτως ποσού.

Για την υπόλοιπη Ελλάδα, χρεώνουμε 5 ευρώ για αποστολή με ΕΛΤΑ και 6 ευρώ για αποστολή με Γενική Ταχυδρομική, και πάλι ανεξάρτητα από το μέγεθος και το βάρος.

Το κόστος των μεταφορικών εκτός Ελλάδος είναι 12 ευρώ.

Κάποια μεμονωμένα προϊόντα, μπορεί να έχουν κάποιο επιπλέον κόστος μεταφορικών. Εάν αυτό συμβαίνει, θα αναγράφεται στην περιγραφή του προϊόντος, κάτω από την τιμή του. Εάν στην ίδια παραγγελία έχετε πολλά αντικείμενα με επιπλέον μεταφορικά, τότε θα χρεωθείτε μόνο μία φορά.

Σε κάθε περίπτωση, διατηρούμε το δικαίωμα να χρεώσουμε το πραγματικό κόστος των μεταφορικών, εφόσον αυτό υπερβαίνει κατά πολύ τα ανωτέρω ποσά, και φυσικά μόνο κατόπιν ενημέρωσης του πελάτη.


Συνεργάζομαι με εταιρία courier, μπορώ να χρεωθώ τα μεταφορικά από αυτήν;

Εάν επιθυμείτε, είναι δυνατόν να σας στείλουμε την παραγγελία σας με δική σας χρέωση των μεταφορικών, με την εταιρία courier που συνεργάζεστε. Σε αυτή την περίπτωση, δεν είναι δυνατόν να πληρώσετε για την παραγγελία σας με αντικαταβολή. Εναλλακτικά, μπορείτε να δώσετε εντολή αγοράς στην εταιρεία courier της επιλογής σας ή να χρησιμοποιήσετε κάποιον άλλο τρόπο πληρωμής, όπως π.χ. κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.


Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημά σας;

Εφόσον θέλετε, μπορείτε κατόπιν συνεννόησης μαζί μας να έρθετε από τα γραφεία μας.
Εάν πραγματοποιήσετε την παραγγελία μέσω του site μας, δεν θα δείτε τη δυνατότητα αυτή, αλλά μπορείτε να επιλέξετε κάποιον άλλον τρόπο αποστολής και να το σημειώσετε στα σχόλια της παραγγελίας σας.


Σε πόσες ημέρες θα λάβω την παραγγελία μου;

Προσπαθούμε πάντα να αποστέλλουμε τις παραγγελίες άμεσα ή την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε. Μετά την αποστολή της παραγγελίας σας, θα ενημερωθείτε μέσω e-mail ή/και μηνύματος στο κινητό σας τηλέφωνο για την επιτυχή αποστολή της παραγγελίας σας και τον αριθμό αποστολής της.

Παραγγελίες που αποστέλλονται με Γενική Ταχυδρομική παραδίδονται στις περισσότερες περιοχές την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Σε ορισμένα νησιά και δυσπρόσιτες περιοχές μπορεί να υπάρχει καθυστέρηση μίας επιπλέον εργάσιμης ημέρας.
Παραγγελίες που αποστέλλονται με τα ΕΛΤΑ παραδίδονται συνήθως εντός 2-5 εργάσιμων ημερών.
Σε κάθε περίπτωση, δεν ευθυνόμαστε για καθυστερήσεις που οφείλονται στα ΕΛΤΑ ή σε εξωγενείς παράγοντες.


Δεν είμαι σίγουρος ότι ολοκληρώθηκε η παραγγελία μου

Μετά την τοποθέτηση των προϊόντων στο καλάθι αγορών, ακολουθεί η διαδικασία της ολοκλήρωσης της παραγγελίας. Αυτή αποτελείται από τα εξής βήματα:
1. Επιλογή τρόπου αποστολής. Σε αυτό το σημείο μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο αποστολής και άλλη διεύθυνση αποστολής.
2. Επιλογή τρόπου πληρωμής. Σε αυτό το σημείο μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής και άλλη διεύθυνση αποστολής του παραστατικού.
3. Επιβεβαίωση. Αυτό είναι το τελευταίο βήμα, όπου σας εμφανίζονται όλα τα στοιχεία της παραγγελίας ώστε να την επιβεβαιώσετε.
Εάν έχετε επιλέξει να πληρώσετε με PayPal ή πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, αμέσως μετά θα μεταφερθείτε στη σελίδα του PayPal, όπου θα πρέπει να ολοκληρώσετε την πληρωμή. Εάν αυτό δεν το κάνετε, η παραγγελία σας δεν θα ολοκληρωθεί κανονικά.

Για να σιγουρευτείτε για την κατάσταση της παραγγελίας σας (και όλων των προηγουμένων παραγγελιών σας), μπορείτε (εφόσον έχετε συνδεθεί) να πατήσετε στο κουμπί Λογαριασμός και μετά στην επιλογή Προβολή των παραγγελιών μου, για να δείτε όλο το ιστορικό. Κάνοντας κλικ σε μία παραγγελία, θα δείτε όλες τις λεπτομέρειές της.


Έχω ολοκληρώσει την παραγγελία μου, αλλά θέλω να προσθέσω κάποιο προϊόν.

Εφόσον ολοκληρώθηκε η παραγγελία, το καλάθι αγορών σας έχει αδειάσει και έχετε χρεωθεί τα μεταφορικά έξοδα. Εάν κάνετε νέα παραγγελία, θα χρεωθείτε και δεύτερη φορά με τα μεταφορικά έξοδα. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε σε αυτή την περίπτωση είναι να μας ειδοποιήσετε, στέλνοντάς μας ένα μήνυμα πατώντας το κουμπί Επικοινωνία, ή να μας τηλεφωνήσετε στο .


Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Εφόσον δεν έχει ήδη αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε στέλνοντάς μας μήνυμα πατώντας το κουμπί Επικοινωνία. Εάν έχετε ήδη πληρώσει για την παραγγελία σας, θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε το συντομότερο.


Πώς μπορώ να ξέρω σε ποιό στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Κάθε φορά που η παραγγελία σας αλλάζει κατάσταση, δηλαδή όταν την επεξεργαζόμαστε, όταν την αποστέλουμε κλπ., θα ενημερώνεστε με αυτοματοποιημένο e-mail. Ειδικότερα όταν αποστέλουμε την παραγγελία σας και εφόσον έχετε καταχωρήσει το κινητό σας τηλέφωνο, θα ενημερώνεστε με SMS. Εάν για οποιονδήποτε άλλο λόγο χρειαστεί επίσης να ενημερωθείτε, θα σας στείλουμε e-mail ή θα σας τηλεφωνήσουμε.


Η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει

Όταν αποστέλουμε την παραγγελία σας, σας ενημερώνουμε με e-mail και SMS (εφόσον έχετε καταχωρήσει το κινητό σας), στα οποία αναγράφουμε τον αριθμό αποστολής των ΕΛΤΑ ή της Γενική Ταχυδρομική. Έχοντας τον αριθμό αποστολής, μπορείτε να ενημερωθείτε για την κατάσταση της αποστολής στην κεντρική σελίδα της Γενική Ταχυδρομική ή στη σελίδα track&trace των ΕΛΤΑ.
Εάν η παραγγελία σας έχει καθυστερήσει, είναι καλό να μας ενημερώσετε πατώντας το κουμπί Επικοινωνία, και εμείς θα το διερευνήσουμε.


Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Αν παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, μπορείτε να μας το επιστρέψετε ώστε να σας το αντικαταστήσουμε, ή να πάρετε τα χρήματά σας πίσω (με δική σας επιλογή).


Με ποιόν τρόπο μπορώ να πληρώσω;

Μπορείτε να μας πληρώσετε (on-line) με PayPal ή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (μέσω PayPal), με αντικαταβολή μέσω ΕΛΤΑ (για αποστολές εντός Ελλάδος), με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, ή να μας στείλετε χρήματα μέσω Western Union.
Αναλυτικότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε πατώντας στους Τρόπους πληρωμής.


Ποιές πιστωτικές κάρτες δέχεστε;

Η πληρωμή με πιστωτική (ή χρεωστική) κάρτα πραγματοποιείται από την εταιρία PayPal Inc., κυρίως για λόγους ασφάλειας των συναλλαγών. Το PayPal υποστηρίζει κάρτες VISA, Mastercard και American Express.


Θέλω να πληρώσω με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, αλλά δεν έχω λογαριασμό στο PayPal

Δεν απαιτείται να έχετε λογαριασμό στο PayPal για να πληρώσετε με την κάρτα σας. Εάν επιλέξετε τρόπο πληρωμής "PayPal ή Πιστωτική/χρεωστική κάρτα μέσω PayPal", μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα του PalPal, όπου έχετε δύο επιλογές: Είτε να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας (εφόσον διαθέτετε), είτε να πληρώσετε με την κάρτα σας.


Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω πιστωτικής κάρτας;

Οι on-line πληρωμές που δεχόμαστε, δηλαδή με PayPal ή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, πραγματοποιούνται από την εταιρία PayPal Inc. Το γεγονός αυτό εγγυάται την απόλυτη ασφάλεια των συναλλαγών αυτών. Μετά την επιβεβαίωση των στοιχείων της παραγγελίας σας, μεταφέρεστε σε ασφαλή διαδικτυακό τόπο (SSL) του PayPal και η συναλλαγή ολοκληρώνεται εκεί.


Μπορώ να αγοράσω ένα προϊόν με δόσεις;

Αν θέλετε να πληρώσετε με δόσεις, σας παρακαλούμε πριν παραγγείλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας πατώντας το κουμπί Επικοινωνία ή στο τηλέφωνο .


Δικαιούμαι μειωμένο Φ.Π.Α. λόγω της περιοχής διαμονής μου. Θα πρέπει να πληρώσω παραπάνω;

Για να πληρώσετε το μειωμένο Φ.Π.Α., θα πρέπει να το δικαιούστε λόγω του τόπου διαμονής σας, να αποστείλουμε την παραγγελία σε αυτή τη διεύθυνση και να σας δώσουμε τιμολόγιο χονδρικής πώλησης (όχι απόδειξη λιανικής).


Συνέχεια